Syntymäpäivälahjat

Menimme viikonloppuna vanhempieni luo ja siellä oli myös siskoni perheineen. Sain syntymäpäivälahjoja vaikka kuinka! Siskoni vanhin tytär, yksi kummitytöistäni, oli neulonut minulle syntymäpäivälahjaksi tällaisen kirjanmerkin ja rannekorun.


Äitini puolestaan oli kutonut minulle siililapaset (ja lapasen sisällä oli vielä pieni yllätys).


Siskoni Virpi oli ristipistellyt minulle tällaisen aivan ihanan taulun! Puoli vuotta tähän oli kuulemma mennyt. Valtavan suuri työ ja aivan ihana taulu tämä kyllä on.


Flunssa senkun pahenee, mutta jospa tämä tästä. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille.


Kommentit

  1. Kivoja lahjoja! Mukavaa viikkoa sinulle, toivottavasti flunssa ei pääse pilaamaan viikkoasi.

    VastaaPoista
  2. Ihania lahjoja, joista yliveto tuo taulu !! Tykkään itsekin kovasti näistä ballerina -tauluista.

    VastaaPoista
  3. Trina: Kiitos. Flunssa on kyllä valitettavasti vähän pilannut lomaa. Kivaa loppuviikkoa sinulle! Tykkäsin Seemistä kirjoittamastasi tekstistä :)

    Marika: Kiitos! Aivan uskomaton minustakin tuo taulu... en tiedä miten olen noin ihanan siskon saanut, joka tuollaisia lahjoja minulle tekee! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana taulu. Myöhästyneet syntymäpäiväonnittelut.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos paljon viestistäsi!

Suositut tekstit