Kaksi viikkoa tasan

Oho, onpas bloggaus-väli venähtänytkin pitkäksi! Kaksi viikkoa sitten olen postannut edellisen kerran. Tuon kahden viikon aikana on kyllä tapahtunut jos vaikka mitä.. ja minun elämäkö on kuin Murmelin päivä, jossa sama päivä toistaa itseään uudestaan ja uudestaan ja uudestaan....

Flunssassa olen ollut nyt monta päivää, olin jopa yhden päivän pois töistä pienen kuumeilun ja todella surkean olon vuoksi (vaikka pomon mielestä minun olisi pitänyt tulla töihin kuitenkin...). Tänään on joka tapauksessa työpäivä, iltavuoro. Seuraavat kolme iltaa olen myös iltavuorossa. Iltavuorot on minulle yleensäkin aika raskaita, koska kotona olen vasta illalla puoli kymmenen aikoihin ja olen parhaimmillani aina aamupäivisin ja päivällä, illalla alan käydä hitaammin, tahti voisi olla iltaa kohti rauhoittuva, eikä päinvastoin. Mutta tällä hetkellä ei ole vara valita, joten tällä edetään ainakin toistaiseksi.

Koska nyt on pitkästä aikaa kunnon hetki istua koneella ja vain olla, singahtelematta suuntaan tai toiseen, seuraa muutama postaus kuluneesta kahdesta viikosta. Niihin sisältyy myös yksi todella suuri tapahtuma omassa ja erityisesti poikani elämässä :)

Mukavaa talvista sunnuntai-päivän jatkoa kaikille ja tervetuloa uudet lukijat! :)

Kommentit

Suositut tekstit